Σημασία έχει το ταξίδι

Συχνά στην ζωή μια ιδέα μπορεί να αναποδογυρίσει τον κόσμο μας
ΟΠΤΙΚΕΣ
636 προβολές

Νικόλας Λόφτσαλης ΟΚΤ 02. 2017
από Νικόλας Λόφτσαλης

LIKE:
Συχνά στην ζωή μια ιδέα μπορεί να αναποδογυρίσει τον κόσμο μας.
Μπορεί να σου χαρίσει λύπες γιατί μπορεί να πάνε όλα στραβά αλλά και χαρές γιατί μπορεί να πάνε όλα καλά.
Στην δικιά μας περίπτωση υπήρξαν και τα τρία. Η ιδέα ήταν απλή, μια φίλη μου η Χριστίνα η οποία εργάζεται στο Λουξεμβούργο και ήταν εδω με καλοκαιρινή άδεια μου πρότεινε να ταξιδεψουμε με το αυτοκίνητο μέσω Βαλκανίων μέχρι εκεί.Έτσι κλείσθηκε η ημερομηνία αναχώρησης για τις 8 Σεπτεμβρίου.Το χρονοδιάγραμμα έλεγε πως στις 3-4 το απόγευμα της επόμενης μέρας θα είμασταν στη Ζυρίχη,αλλά υπολογίζαμε χωρίς τις καθυστερήσεις.

LIKE:
Στις 8 το απόγευμα,φτάσαμε στα σύνορα της Σερβίας. Όταν άρχισε να νυχτώνει, 200χλμ πρίν το Βελιγράδι, σταματήσαμε σε ένα βενζινάδικο για καύσιμα. Κατέβηκε η Χριστίνα για έναν καφέ ενω εγώ στην θέση του οδηγού.Απ’ το πουθενά εμφανίστηκαν 2 τύποι και άρχισαν να καθαρίσουν το παμπρίζ με σαπουνάδα.
Μου είπαν καλημέρα στα ελληνικά και άπλωσαν το χέρι για φιλοδώρημα. Εδωσα ένα 5ευρω και ήθελαν άλλα 5!
Για να με πείσουν μου έδειξαν ένα σφυρί και είπαν: ''Σπάσω τζάμια''!' Εδωσα άλλα 5 ευρω  και έφυγαν. Στις 6 το πρωϊ ξάγρυπνοι μπήκαμε στην Κροατία. Συναντήσαμε ομίχλη και ψύχρα,τοπία για φωτογραφία και περίπατο. Όμορφη χώρα.

Σλοβενία.
Ακόμα πιο όμορφη θαρρώ χώρα.Την ερωτεύθηκα. Συμφωνήσαμε να κάνουμε μια παράκαμψη και να επισκεφθούμε ένα χωριό το  Novo Mesto για βόλτα και καφέ και μετά να συνεχίσουμε για Αυστρία και Γερμανία.Στο πανέμορφο αυτό χωριό, κάναμε την βόλτα μας και απολαύσαμε τα τοπία και τις τοπικές μπύρες.

LIKE:

Στο πέρασμα στην Αυστρία για Γερμανία έπρεπε να περάσουμε μέσω των Αλπεων.
Στα πρώτα τούνελ μας καθυστέρησαν άλλες 2 ώρες.Αρχισα πάλι να νευριάζω για την καθυστέρηση.Παρόλα αυτά το τοπίο αργότερα με αποζημίωσε και ας είχε αρχίσει η νύχτα. Αργά πια γύρω στις 9 και αφού περάσαμε σε Γερμανικό έδαφος κάπου μπροστα μας έγινε ένα ατύχμα και οι φωτεινές σημάνσεις έγραφαν Unfall. Ολα τα οχήματα έκαναν δεξια και αριστερά αφήνοντας τα οχήματα της πυροσβεστικής και τα διασωστικά να περάσουν ελεύθερα.

LIKE:
Τα ξημερώματα στις 4 φτάσαμε στη Ζυρίχη αφού περάσαμε το Μόναχο και την Κωστάντζα.Στη Ζυρίχη με περίμενε ο φίλος μου ο Τάσος. Στις 9 το πρωϊ,του διηγήθηκα τις ταλαιπώριες μας και σχεδιάσαμε τις δράσεις της ημέρας μιας και την επόμενη έπρεπε να πάρω το τραίνο για τον τελικό προορισμό μου το Λουξεμβούργο.

Πανέμορφη πόλη η Ζυρίχη.
Με τράμ,με τραίνα,με λεωφορεία,με καθαριότητα και παντού χαμογελαστούς ανθρώπους.Να φωτογραφίζω χωρίς να στραβώνουν τα μούτρα οι περαστικοί.

LIKE:
Το επόμενο πρωϊ ετοιμάσα τον σάκο μου και με συνόδευσαν τα κορίτσια στον σταθμό.
Αποχαιρετιστήκαμε με τα γνωστά και καθιερωμένα. Αφού έφτασα στο Λουξεμβούργο βράδυ,το επόμενο πρωϊ πριν φυγω για το αεροδρόμιο έκανα μια βόλτα στο πάρκο για τα παιδιά του χωριού... Έπειτα, πήρα την πτήση για Σαλονίκη και το ταξίδι μου τελείωσε χωρίς νέες φωτογραφίες.

Δεν μου αρέσει να τραβώ φώτο στα τελειώματα,γιατί θέλω να θυμάμε τις καλές στιγμές.

Εξάλλου το ταξίδι μετρά και όχι ο τελικός προορισμός.

Like:
Σχόλιο(α)
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΠΤΙΚΕΣ
Ψηφιακή Εποχή
ΙΟΥΝ 28. 2017
1531
Τελικά έχουμε εμείς μεγαλύτερη επίδραση στην τεχνολογία ή η τεχνολογία σε εμάς;
Η μέρα φεύγει
ΙΟΥΛ 14. 2017
1993
Γιατί τα ηλιοβασιλέματα του χειμώνα έχουν την δική τους μαγεία
Στο πάρτυ της ζωής σου είσαι παρών ;
ΑΥΓ 01. 2017
615
Τρέμω στην ιδέα ότι μετά απο καιρό θα κοιτάξω πίσω στο χρόνο και θα μετανιώσω για πράγματα που δεν έκανα
Ένα γράμμα για τη θεία Μαρία
ΙΑΝ 16. 2017
5195
Άραγε... τι αφήνουμε πίσω μας μετά το θάνατο;