O CEO και η βροχή

Εγκαθιστώντας αξίες
ΚΟΣΜΟΣ
2818 προβολές
 

Συντακτική Ομάδα ΜΑΙ 06. 2017
από Συντακτική Ομάδα


Ο νεοπροσληφθείς CEO μιας μεγάλη αλυσίδας SuperMarket θέτει ώς κύρια αξία της στρατηγικής του  “πρώτα τον πελάτη”.  Μία από τις πολιτικές που εφαρμόζει για να υποστηρίξει την αξία αυτή είναι η δημιουργία parking. Μέχρι τότε το προνόμιο του parking βασίζονταν στην ιεραρχία. Υψηλόβαθμα στελέχη κατείχαν τα σημεία κοντά στην κεντρική είσοδο. Οι υπάλληλοι πάρκαραν πιο μακρυά.  Αλλά η νέα πολιτική απαιτούσε οι managers να παρκάρουν στην άκρη του  parking αφήνοντας ανοικτές τις μπροστινές θέσεις για τους πελάτες.  Αυτό έδινε επίσης την δυνατότητητα στην διοίκηση να βλέπει καθημερινά την κατάσταση από πρώτο χέρι. 

Ύστερα από λίγο μόλις καιρό από την εφαρμογή αυτής της πολιτικής, ο  CEO της εταιρίας έκανε μία σειρά επισκέψεων στα καταστήματα, φθάνοντας σε ένα κατάστημα μέσα σε τρομακτική καταιγίδα.  Χωρίς ομπρέλα, είχε δύσκολη επιλογή να κάνει: Να παρκάρει στην άκρη του parking, όπως προβλέπονταν, καταστρέφοντας το ακριβό κοστούμι του, ή να επιλέξει μία απο τις μπροστινές θέσεις κάνοντας μια εξαίρεση στον κανόνα για τον ίδιο; Οι υπάλληλοι του καταστήματος περίμεναν με αγωνία την άφιξή του, παρακολουθώντας το αυτοκίνητό του να έρχεται ενώ αναρωτιούνταν πού θα επιλέξει να παρκάρει.  Λίγο αργότερα είχαν την απάντηση. Μετά από σχεδόν 100 μέτρα καταρακτώδους βροχής, είδαν τη σκοτεινή φιγούρα ενός άνδρα να τρέχει στην βροχή, εντελώς μούσκεμα. 

Το συγκεκριμένο κατάστημα έτυχε να προσφέρει  φθηνά ανδρικά ρούχα σε έκπτωση.  Έτσι είχε την δυνατότητα να αγοράσει ένα και να συνεχίσει την επισκεψή του.  Αλλά η όψη του Γενικού Διευθυντή να  καταφθάνει μούσκεμα από πάνω μέχρι κάτω,  σίγουρα προκάλεσε συγκρατημένα γέλια, όπως επίσης και η θέα του με το φθηνό κουστούμι που αγόρασε από το κατάστημα.  Η ιστορία διαδόθηκε αστραπιαία.  Εκτός από το καλοπροαίρετο αστείο που έγινε για τον Διευθυντή,  το αναπόφευκτο  γεγονός πίσω από αυτό ήταν ότι πάντα έχει προτεραιότητα ο πελάτης, γνωρίζοντας απολύτως ότι αυτό θα του κόστιζε ένα καινούριο κοστούμι και ένα μικρό ''τσαλάκωμα'' της εικόνας του. 

Κάθε εταιρία έχει τη δική της “διακήρυξη αξιών”, αξίες που συνήθως καταγράφονται συχνά στην ιστοσελίδα της ως “αρχές και αξίες”, ή “αυτό που πιστεύουμε”.  Αλλά οι αξίες είναι απλά λέξεις καταγεγραμμένες κάπου.  Και παραμένουν ως τέτοιες, έως ότου κάποιος βρεθεί στο δίλημμα να τις ακολουθήσει ή να επιλέξει την εύκολη λύση και να τις αγνοήσει.  Ο εύκολος τρόπος είναι πάντα πιο βολικός, σε βοηθά να ξεφεύγεις από την δύσκολη θέση και να δείχνεις πιο cool.  

Οι επιχειρήσεις ως ζωντανά κομμάτια μιας υγιούς και αναπτυσσόμενης κοινωνίας, όχι μόνο αντανακλούν την ηθική της αλλά, ιδανικά, θα πρέπει να είναι εκείνες που θα την οδηγούν, ενδυναμώνοντας την με αξίες, αποτελώντας παράδειγμα προς μίμηση για την υπόλοιπη κοινωνία.


Source: Annette Simmons - The Story Factor
Photography: Pexels

Like:
7
Σχόλιο(α)
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΚΟΣΜΟΣ
Η πιο θρυλική τελευταία θέση στην ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων
Η πιο θρυλική τελευταία θέση στην ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων
ΣΕΠ 17. 2016
2133
H εμπνευσμένη ιστορία του John Stephen Akhwari
Για μια καλύτερη ζωή
Για μια καλύτερη ζωή
ΦΕΒ 25. 2016
397
Πρόσφυγες προσπαθούν να συνεχίσουν το ταξίδι τους για χώρες της Ευρώπης δια μέσω της Ελλάδας
Μεγάλες προσδοκίες στην Αλεξάνδρεια
Μεγάλες προσδοκίες στην Αλεξάνδρεια
ΦΕΒ 02. 2017
1168
Η ιστορία ενός νέου Έλληνα μετανάστη
Η διαχρονικότητα της προσφυγιάς
Η διαχρονικότητα της προσφυγιάς
ΦΕΒ 22. 2017
2388
Μια καρτ-ποστάλ, ένας όρκος που «ταξίδεψε» ως τη Σάμο "ξετυλίγουν" την ιστορία Ελλήνων του Λιβάνου, τόσο παλιά όσο και η καταστροφή της Σμύρνης
ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
comments powered by Disqus