Τι δεν είναι Brand Story

16 ΙΟΥΛ 2016
Τι δεν είναι Brand Story

“Μια φορά κι έναν καιρό…” Ένα brand story είναι κάτι πολύ περισσότερο από έναν παραμύθι. 

Ένα brand story είναι κάτι πολύ περισσότερο από έναν παραμύθι. Η ιστορία φτάνει πέρα από το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας, το κείμενο ενός διαφημιστικού φυλλαδίου ή το περιεχόμενο μιας παρουσίασης που χρησιμοποιείται για να πείσουμε κάποιον πελάτη. Η ιστορία σου δεν είναι μόνο αυτή που λες στους ανθρώπους, είναι επίσης αυτό που εκείνοι πιστεύουν για εσένα βασισμένη στα μηνύματα που στέλνει το  brand σου, με κάθε τρόπο.  Η ιστορία είναι μία ολοκληρωμένη εικόνα χτισμένη σε γεγονότα, συναισθήματα και ερμηνείες, γεγονός που σημαίνει ότι μέρος της ιστορίας δεν λέγεται καν από εσένα. 

Ότι κάνεις, κάθε στοιχείο της επιχείρησης σου ή του  brand σου, από το χρώμα της συσκευασίας, τις επαγγελματικές σου κάρτες, το προσωπικό σου, αποτελούν μέρος του brand story σου, και αντανακλούν την αλήθεια για το brand  σου πίσω στο κοινό σου.  Πολλοί  πιστεύουν ότι το brand story αναφέρεται στο προϊόν σου. Στην πραγματικότητα αναφέρεται στους πελάτες σου και στην αξία που λαμβάνουν από την επιλογή του προϊόντος ή της υπηρεσίας σου. 

Ένα brand story δεν μπορεί να είναι:

  • Μια μακροσκελής έκθεση για την εταιρία
  • Μια δημοσίευση στο  blog
  • Κάτι αποξενωμένο από την εταιρία
  • Μια κατακερματισμένη οπτική της εταιρίας σου
  • Μια προσωρινή εικόνα της εταιρίας σου 
  • Ένα διαφημιστικό υλικό
  • Ένα λογοτεχνικό κείμενο 
  • Ένα διαδεδομένο (viral) video
  • Ένα εργαλείο διαχείρισης πελατών και προσδοκιών
  • Βαρετό
  • Εξεζητημένα καλλιτεχνικό

Εάν επιθυμείς να έχει πιστό κοινό, και να κτίσεις ένα αξιόπιστο brand για τους συνεργάτες και τους πελάτες σου, ξεκίνα με την ιστορία σου. Ανακάλυψε ποιος είσαι και πες το στον υπόλοιπο κόσμο με τρόπο ξεχωριστό.