Όταν ψάχνετε (στο Google) έναν γιατρό, έναν αρχιτέκτονα, ένα φαρμακείο ή το αγαπημένο σας ρούχο σε ένα φυσικό κατάστημα της περιοχής, τότε σίγουρα κάτω από τα από τα χορηγούμενα αποτελέσματα θα βρείτε μία λίστα με όλους του σχετικούς επαγγελματίες ή καταστήματα που έχουν ακριβώς το προϊόν ή την υπηρεσία που αναζητήσατε.
Πρόκειται για τις εταιρίες που έχουν προφίλ στο Google My Business. Αυτό το εργαλείο προσφέρει έναν αποτελεσματικό τρόπο να προβάλει τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της μιας μικρομεσαίας επιχείρισης ή ενός επαγγελματία. Είναι ιδιαίτερα πρακτικό εργαλείο όταν το κύριο πελατολόγιό τους προέρχεται από την τοπική αγορά.
Το GMB λειτουργεί με την μηχανή αναζήτησης της Google, με τους χάρτες της Google, το ημερολόγιο και τις αξιολογήσεις. Η προσέλκυση στοχευμένης πελατείας είναι το κυριότερο αποτέλεσμα που θα απολαύσει ένα καλοστημένο προφίλ. Τι άλλο μπορείτε να κάνετε με το GMB;
Να πληροφορήσετε το κοινό για:Όπως και σε κάθε άλλο μέσο digital marketing, η συμπλήρωση των πληροφοριών στο GMB, η δημοσίευση μιας ανάρτησης στα social media ή η αποστολή ενός newsletter στο mail marketing, βρίσκονται απλά στην κορυφή του παγόβουνου που λέγεται ψηφιακή επιχειρηματική δραστηριότητα. Όλα αυτά τα μέσα προσφέρουν μία σειρά από εργαλεία που εξυπηρετούν διαφορετικές ανάγκες, διαφορετικούς στόχους marketing, διαφορετικές πωλήσεις. Ακόμη κι αν αισθάνεστε τυχεροί, η σωστή επιλογή, και η χρήση των online εργαλείων, είναι αυτή που θα κάνει την επιχείρηση σας να προτιμηθεί από τον πελάτη, έναντι εκείνης που βρίσκεται ακριβώς από κάτω σας στην σελίδα της Google.