Η λύση του γρίφου των πωλήσεων

Τι έκανε μία εταιρία φρούτων όταν δεν μπορούσε να πουλήσει
ΚΟΣΜΟΣ
2232 προβολές
 

Συντακτική Ομάδα ΟΚΤ 01. 2016
από Συντακτική Ομάδα


Μία Αμερικάνικη εταιρία επεξεργασίας και κονσερβοποίησης φρούτων, περνούσε μία δύσκολή περίοδο δραματικής πτώσης των πωλήσεων της. Είχε τόνους με νοστιμότατα φρούτα σε κονσέρβα, που τα παιδιά θα τρελαίνονταν να καταβροχθίσουν. Ποιό ήταν το μυστικό όμως για να πουλήσεις τα φρούτα;  Στην συνάντηση του διοικητικού συμβουλίου, διατυπώθηκε ότι ενώ οι μητέρες ήταν εκείνες που αγόραζαν τα προϊόντα, τα παιδιά ήταν εκείνα που τα κατανάλωναν. Στα παιδιά αρέσει να τρώνε και να παίζουν. Γι’αυτό τον λόγο τυπώθηκαν γρίφοι στην συσκευασία ώστε τα παιδιά να μπορούν να κάνουν και τα δύο. Οι απαντήσεις των γρίφων τυπώθηκαν στον πάτο της κονσέρβας, ώστε να μπορούν να το διαβάσουν μόνο όταν καταναλωθεί το περιεχόμενο.  Έκτοτε, οι πωλήσεις του προϊόντος εκτοξεύθηκαν.

Όταν ένα προϊόν δεν πουλά, προφανώς κάτι λείπει.  Είναι η ελλιπής προσπάθεια,  οι λάθος επαφές πωλήσεων ή η μη ενδιαφέρουσα παρουσίαση. Τελικά μπορεί να λείπει μία καινοτόμα ιδέα η οποία έρχεται μόνο όταν βρισκόμαστε αντιμέτωποι με την κρίση.

Like:
7
Σχόλιο(α)
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΚΟΣΜΟΣ
Φοβάστε; -  Όχι, απαντήσαμε όλοι με μια φωνή
Φοβάστε; - Όχι, απαντήσαμε όλοι με μια φωνή
ΟΚΤ 28. 2016
2164
Η μαρτυρία ενός Έλληνα στρατιώτη για την επίθεση των Ιταλών στη συνοριακή γραμμή Ελλάδας-Αλβανίας.
Η παραβολή του Shadhu
Η παραβολή του Shadhu
ΦΕΒ 10. 2018
2039
Το δίλημμα της ατομικής και συλλογικής ευθύνης
Όνειρα ζωής σε μισή γυάρδα
Όνειρα ζωής σε μισή γυάρδα
ΜΑΡ 04. 2017
2009
Μπορεί να ζήσει κάποιος σε μισή γυάρδα;
Επάγγελμα γοργόνα
Επάγγελμα γοργόνα
ΑΥΓ 22. 2017
1211
Ένα μυθικό πλάσμα για καλό σκοπό
ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
comments powered by Disqus