Η λύση του γρίφου των πωλήσεων

Τι έκανε μία εταιρία φρούτων όταν δεν μπορούσε να πουλήσει
ΚΟΣΜΟΣ
2344 προβολές
 

Συντακτική Ομάδα ΟΚΤ 01. 2016
από Συντακτική Ομάδα


Μία Αμερικάνικη εταιρία επεξεργασίας και κονσερβοποίησης φρούτων, περνούσε μία δύσκολή περίοδο δραματικής πτώσης των πωλήσεων της. Είχε τόνους με νοστιμότατα φρούτα σε κονσέρβα, που τα παιδιά θα τρελαίνονταν να καταβροχθίσουν. Ποιό ήταν το μυστικό όμως για να πουλήσεις τα φρούτα;  Στην συνάντηση του διοικητικού συμβουλίου, διατυπώθηκε ότι ενώ οι μητέρες ήταν εκείνες που αγόραζαν τα προϊόντα, τα παιδιά ήταν εκείνα που τα κατανάλωναν. Στα παιδιά αρέσει να τρώνε και να παίζουν. Γι’αυτό τον λόγο τυπώθηκαν γρίφοι στην συσκευασία ώστε τα παιδιά να μπορούν να κάνουν και τα δύο. Οι απαντήσεις των γρίφων τυπώθηκαν στον πάτο της κονσέρβας, ώστε να μπορούν να το διαβάσουν μόνο όταν καταναλωθεί το περιεχόμενο.  Έκτοτε, οι πωλήσεις του προϊόντος εκτοξεύθηκαν.

Όταν ένα προϊόν δεν πουλά, προφανώς κάτι λείπει.  Είναι η ελλιπής προσπάθεια,  οι λάθος επαφές πωλήσεων ή η μη ενδιαφέρουσα παρουσίαση. Τελικά μπορεί να λείπει μία καινοτόμα ιδέα η οποία έρχεται μόνο όταν βρισκόμαστε αντιμέτωποι με την κρίση.

Like:
7
Σχόλιο(α)
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΚΟΣΜΟΣ
Τόλμησε να ονειρεύεσαι
Τόλμησε να ονειρεύεσαι
ΟΚΤ 02. 2017
1305
Η αγάπη ανθίζει ακόμη και υπό τις πιο δύσκολες συνθήκες
Η ιστορία του Camembert
Η ιστορία του Camembert
ΑΠΡ 28. 2017
2447
Εμπνευσμένη αφήγηση προϊόντος από την google
Ο επιχειρηματίας που άλλαξε τις διατροφικές συνήθειες του κόσμου
Ο επιχειρηματίας που άλλαξε τις διατροφικές συνήθειες του κόσμου
ΟΚΤ 13. 2016
1935
Όταν η επιμονή και η πίστη δεν εξαντλείται με 1009 "όχι"
Commander Arian
Commander Arian
ΝΟΕ 25. 2018
482
Μια ιστορία αφιερωμένη στις γυναίκες για την ελευθερία και τον αγώνα για την ελευθερία
ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
comments powered by Disqus