Η λύση του γρίφου των πωλήσεων

Τι έκανε μία εταιρία φρούτων όταν δεν μπορούσε να πουλήσει
ΚΟΣΜΟΣ
1843 προβολές
 

Συντακτική Ομάδα ΟΚΤ 01. 2016
από Συντακτική Ομάδα


Μία Αμερικάνικη εταιρία επεξεργασίας και κονσερβοποίησης φρούτων, περνούσε μία δύσκολή περίοδο δραματικής πτώσης των πωλήσεων της. Είχε τόνους με νοστιμότατα φρούτα σε κονσέρβα, που τα παιδιά θα τρελαίνονταν να καταβροχθίσουν. Ποιό ήταν το μυστικό όμως για να πουλήσεις τα φρούτα;  Στην συνάντηση του διοικητικού συμβουλίου, διατυπώθηκε ότι ενώ οι μητέρες ήταν εκείνες που αγόραζαν τα προϊόντα, τα παιδιά ήταν εκείνα που τα κατανάλωναν. Στα παιδιά αρέσει να τρώνε και να παίζουν. Γι’αυτό τον λόγο τυπώθηκαν γρίφοι στην συσκευασία ώστε τα παιδιά να μπορούν να κάνουν και τα δύο. Οι απαντήσεις των γρίφων τυπώθηκαν στον πάτο της κονσέρβας, ώστε να μπορούν να το διαβάσουν μόνο όταν καταναλωθεί το περιεχόμενο.  Έκτοτε, οι πωλήσεις του προϊόντος εκτοξεύθηκαν.

Όταν ένα προϊόν δεν πουλά, προφανώς κάτι λείπει.  Είναι η ελλιπής προσπάθεια,  οι λάθος επαφές πωλήσεων ή η μη ενδιαφέρουσα παρουσίαση. Τελικά μπορεί να λείπει μία καινοτόμα ιδέα η οποία έρχεται μόνο όταν βρισκόμαστε αντιμέτωποι με την κρίση.

Like:
7
Σχόλιο(α)
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΚΟΣΜΟΣ
H μελανή ιστορία των ανακαλύψεων
H μελανή ιστορία των ανακαλύψεων
ΙΟΥΝ 15. 2017
3120
Η άλλη πλευρά της ανακάλυψης της Αμερικής
Τόλμησε να ονειρεύεσαι
Τόλμησε να ονειρεύεσαι
ΟΚΤ 02. 2017
661
Η αγάπη ανθίζει ακόμη και υπό τις πιο δύσκολες συνθήκες
Οι ιστορίες πίσω από τα ονόματα των 6 πιο δημοφιλών brands
Οι ιστορίες πίσω από τα ονόματα των 6 πιο δημοφιλών brands
ΙΑΝ 04. 2018
3308
Πως εμπνεύστηκαν τα ονόματά τους;
H περιπέτεια του πρόσφυγα γάτου Κουνκούς
H περιπέτεια του πρόσφυγα γάτου Κουνκούς
ΙΑΝ 25. 2017
3648
Από το Ιράκ στη Λέσβο κι από εκεί στη Νορβηγία μέσω Γερμανίας...
ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
comments powered by Disqus