Η λύση του γρίφου των πωλήσεων

Τι έκανε μία εταιρία φρούτων όταν δεν μπορούσε να πουλήσει
ΚΟΣΜΟΣ
1980 προβολές
 

Συντακτική Ομάδα ΟΚΤ 01. 2016
από Συντακτική Ομάδα


Μία Αμερικάνικη εταιρία επεξεργασίας και κονσερβοποίησης φρούτων, περνούσε μία δύσκολή περίοδο δραματικής πτώσης των πωλήσεων της. Είχε τόνους με νοστιμότατα φρούτα σε κονσέρβα, που τα παιδιά θα τρελαίνονταν να καταβροχθίσουν. Ποιό ήταν το μυστικό όμως για να πουλήσεις τα φρούτα;  Στην συνάντηση του διοικητικού συμβουλίου, διατυπώθηκε ότι ενώ οι μητέρες ήταν εκείνες που αγόραζαν τα προϊόντα, τα παιδιά ήταν εκείνα που τα κατανάλωναν. Στα παιδιά αρέσει να τρώνε και να παίζουν. Γι’αυτό τον λόγο τυπώθηκαν γρίφοι στην συσκευασία ώστε τα παιδιά να μπορούν να κάνουν και τα δύο. Οι απαντήσεις των γρίφων τυπώθηκαν στον πάτο της κονσέρβας, ώστε να μπορούν να το διαβάσουν μόνο όταν καταναλωθεί το περιεχόμενο.  Έκτοτε, οι πωλήσεις του προϊόντος εκτοξεύθηκαν.

Όταν ένα προϊόν δεν πουλά, προφανώς κάτι λείπει.  Είναι η ελλιπής προσπάθεια,  οι λάθος επαφές πωλήσεων ή η μη ενδιαφέρουσα παρουσίαση. Τελικά μπορεί να λείπει μία καινοτόμα ιδέα η οποία έρχεται μόνο όταν βρισκόμαστε αντιμέτωποι με την κρίση.

Like:
7
Σχόλιο(α)
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΚΟΣΜΟΣ
«Αγαπητέ σύντροφε Στάλιν δεν είμαι εχθρός του λαού»
«Αγαπητέ σύντροφε Στάλιν δεν είμαι εχθρός του λαού»
ΝΟΕ 26. 2017
842
Η ιστορία ενός Έλληνα σε στρατόπεδο συγκέντρωσης στη Σιβηρία και τα γράμματα στον Στάλιν
Μια αποτυχημένη καινοτόμα ιδέα που κατέκτησε τον κόσμο
Μια αποτυχημένη καινοτόμα ιδέα που κατέκτησε τον κόσμο
ΜΑΙ 28. 2017
2035
Post It
Όταν η Coca-Cola έχασε την γνησιότητά της
Όταν η Coca-Cola έχασε την γνησιότητά της
ΔΕΚ 17. 2017
943
Το τεστ του “επικήδειου” της Coca-Cola σε πραγματικές συνθήκες
Η ιστορία του τζιν
Η ιστορία του τζιν
ΙΟΥΝ 06. 2017
1480
Μια ιστορία τόσο παλιά, όσο κι αυτή της ίδιας της Αμερικής
ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
comments powered by Disqus