Η λύση του γρίφου των πωλήσεων

Τι έκανε μία εταιρία φρούτων όταν δεν μπορούσε να πουλήσει
ΚΟΣΜΟΣ
2427 προβολές
 

Συντακτική Ομάδα ΟΚΤ 01. 2016
από Συντακτική Ομάδα


Μία Αμερικάνικη εταιρία επεξεργασίας και κονσερβοποίησης φρούτων, περνούσε μία δύσκολή περίοδο δραματικής πτώσης των πωλήσεων της. Είχε τόνους με νοστιμότατα φρούτα σε κονσέρβα, που τα παιδιά θα τρελαίνονταν να καταβροχθίσουν. Ποιό ήταν το μυστικό όμως για να πουλήσεις τα φρούτα;  Στην συνάντηση του διοικητικού συμβουλίου, διατυπώθηκε ότι ενώ οι μητέρες ήταν εκείνες που αγόραζαν τα προϊόντα, τα παιδιά ήταν εκείνα που τα κατανάλωναν. Στα παιδιά αρέσει να τρώνε και να παίζουν. Γι’αυτό τον λόγο τυπώθηκαν γρίφοι στην συσκευασία ώστε τα παιδιά να μπορούν να κάνουν και τα δύο. Οι απαντήσεις των γρίφων τυπώθηκαν στον πάτο της κονσέρβας, ώστε να μπορούν να το διαβάσουν μόνο όταν καταναλωθεί το περιεχόμενο.  Έκτοτε, οι πωλήσεις του προϊόντος εκτοξεύθηκαν.

Όταν ένα προϊόν δεν πουλά, προφανώς κάτι λείπει.  Είναι η ελλιπής προσπάθεια,  οι λάθος επαφές πωλήσεων ή η μη ενδιαφέρουσα παρουσίαση. Τελικά μπορεί να λείπει μία καινοτόμα ιδέα η οποία έρχεται μόνο όταν βρισκόμαστε αντιμέτωποι με την κρίση.

Like:
7
Σχόλιο(α)
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΚΟΣΜΟΣ
H περιπέτεια του πρόσφυγα γάτου Κουνκούς
H περιπέτεια του πρόσφυγα γάτου Κουνκούς
ΙΑΝ 25. 2017
4498
Από το Ιράκ στη Λέσβο κι από εκεί στη Νορβηγία μέσω Γερμανίας...
Αναζητώντας την Ευρώπη
Αναζητώντας την Ευρώπη
ΝΟΕ 13. 2016
1807
Ένα διήγημα της Ιωάννας Μπουραζοπούλου
Τα ξενοδοχεία ως ιστορίες
Τα ξενοδοχεία ως ιστορίες
ΑΥΓ 17. 2018
3324
Από το Lascaux έως το Henn-na
Ζωγραφίζοντας... χαρτονομίσματα. Μια διαφορετική διαμαρτυρία μέσω της Τέχνης
Ζωγραφίζοντας... χαρτονομίσματα. Μια διαφορετική διαμαρτυρία μέσω της Τέχνης
ΙΟΥΝ 20. 2016
1584
Καλλιτέχνης στην Βενεζουέλα, χρησιμοποιεί το εθνικό νόμισμα... ως καμβά για να καυτηριάσει την οικονομική κρίση που μαστίζει την χώρα του μετά και την υποτίμηση του εθνικού νομίσματος της
ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
comments powered by Disqus