Η λύση του γρίφου των πωλήσεων

Τι έκανε μία εταιρία φρούτων όταν δεν μπορούσε να πουλήσει
ΚΟΣΜΟΣ
2050 προβολές
 

Συντακτική Ομάδα ΟΚΤ 01. 2016
από Συντακτική Ομάδα


Μία Αμερικάνικη εταιρία επεξεργασίας και κονσερβοποίησης φρούτων, περνούσε μία δύσκολή περίοδο δραματικής πτώσης των πωλήσεων της. Είχε τόνους με νοστιμότατα φρούτα σε κονσέρβα, που τα παιδιά θα τρελαίνονταν να καταβροχθίσουν. Ποιό ήταν το μυστικό όμως για να πουλήσεις τα φρούτα;  Στην συνάντηση του διοικητικού συμβουλίου, διατυπώθηκε ότι ενώ οι μητέρες ήταν εκείνες που αγόραζαν τα προϊόντα, τα παιδιά ήταν εκείνα που τα κατανάλωναν. Στα παιδιά αρέσει να τρώνε και να παίζουν. Γι’αυτό τον λόγο τυπώθηκαν γρίφοι στην συσκευασία ώστε τα παιδιά να μπορούν να κάνουν και τα δύο. Οι απαντήσεις των γρίφων τυπώθηκαν στον πάτο της κονσέρβας, ώστε να μπορούν να το διαβάσουν μόνο όταν καταναλωθεί το περιεχόμενο.  Έκτοτε, οι πωλήσεις του προϊόντος εκτοξεύθηκαν.

Όταν ένα προϊόν δεν πουλά, προφανώς κάτι λείπει.  Είναι η ελλιπής προσπάθεια,  οι λάθος επαφές πωλήσεων ή η μη ενδιαφέρουσα παρουσίαση. Τελικά μπορεί να λείπει μία καινοτόμα ιδέα η οποία έρχεται μόνο όταν βρισκόμαστε αντιμέτωποι με την κρίση.

Like:
7
Σχόλιο(α)
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΚΟΣΜΟΣ
20 σλόγκαν πόλεων και χωρών
20 σλόγκαν πόλεων και χωρών
ΦΕΒ 02. 2018
1727
Όταν τόπος κάνει branding
Ένα Ινδικό άρωμα στην Γαλλία
Ένα Ινδικό άρωμα στην Γαλλία
ΙΟΥΛ 02. 2017
1893
Σπάζοντας τα στεγανά της αγοράς
28 Οκτωβρίου 1940 [από το ημερολόγιο του Σεφέρη]
28 Οκτωβρίου 1940 [από το ημερολόγιο του Σεφέρη]
ΟΚΤ 26. 2018
294
Παραμονές του ελληνοϊταλικού πολέμου ο Γιώργος Σεφέρης είναι προϊστάμενος της Διεύθυνσης Εξωτερικού Τύπου του Υφυπουργείου Τύπου και Τουρισμού
Η ψυχρότητα του Έλιοτ
Η ψυχρότητα του Έλιοτ
ΙΟΥΛ 18. 2018
1140
Η σημαντικότητα των συναισθημάτων στην λήψη αποφάσεων
ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
comments powered by Disqus