O CEO και η βροχή

Εγκαθιστώντας αξίες
ΚΟΣΜΟΣ
3334 προβολές
 

Συντακτική Ομάδα ΜΑΙ 06. 2017
από Συντακτική Ομάδα

 

Ο νεοπροσληφθής CEO μιας μεγάλη αλυσίδας SuperMarket θέτει ως κύρια αξία της στρατηγικής του “πρώτα τον πελάτη”. Μία από τις πολιτικές που εφαρμόζει για να υποστηρίξει την αξία αυτή είναι η δημιουργία parking. Μέχρι τότε το προνόμιο του parking βασιζόταν στην ιεραρχία. Υψηλόβαθμα στελέχη κατείχαν τα σημεία κοντά στην κεντρική είσοδο. Οι υπάλληλοι πάρκαραν πιο μακριά. Αλλά η νέα πολιτική απαιτούσε οι managers να παρκάρουν στην άκρη του parking αφήνοντας ανοικτές τις μπροστινές θέσεις για τους πελάτες. Αυτό έδινε επίσης την δυνατότητα στην διοίκηση να βλέπει καθημερινά την κατάσταση από πρώτο χέρι. 

Ύστερα από λίγο μόλις καιρό από την εφαρμογή αυτής της πολιτικής, ο CEO της εταιρίας έκανε μία σειρά επισκέψεων στα καταστήματα, φθάνοντας σε ένα κατάστημα εν μέσω μιας τρομακτικής καταιγίδας. Χωρίς ομπρέλα, είχε δύσκολη επιλογή να κάνει: να παρκάρει στην άκρη του parking, όπως προβλεπόταν, καταστρέφοντας το ακριβό κοστούμι του ή να επιλέξει μία από τις μπροστινές θέσεις, κάνοντας μια εξαίρεση στον κανόνα για τον ίδιο; Οι υπάλληλοι του καταστήματος περίμεναν με αγωνία την άφιξή του, παρακολουθώντας το αυτοκίνητό του να έρχεται, ενώ αναρωτιούνταν πού θα επιλέξει να παρκάρει. Λίγο αργότερα είχαν την απάντηση. Μετά από σχεδόν 100 μέτρα καταρρακτώδους βροχής, είδαν τη σκοτεινή φιγούρα ενός άνδρα να τρέχει, εντελώς μούσκεμα. 

Το συγκεκριμένο κατάστημα έτυχε να προσφέρει φθηνά ανδρικά ρούχα σε έκπτωση.  Έτσι είχε την δυνατότητα να αγοράσει ένα και να συνεχίσει την επίσκεψή του. Αλλά η όψη του Γενικού Διευθυντή να  καταφθάνει μούσκεμα από πάνω μέχρι κάτω, σίγουρα προκάλεσε συγκρατημένα γέλια, όπως επίσης και η θέα του με το φθηνό κουστούμι, που αγόρασε από το κατάστημα. Η ιστορία διαδόθηκε αστραπιαία. Εκτός από το καλοπροαίρετο αστείο που έγινε για τον Διευθυντή, το αναπόφευκτο  γεγονός πίσω από αυτό ήταν ότι πάντα έχει προτεραιότητα ο πελάτης, γνωρίζοντας απολύτως ότι αυτό θα του κόστιζε ένα καινούριο κοστούμι και ένα μικρό ''τσαλάκωμα'' της εικόνας του. 

Κάθε εταιρία έχει τη δική της “διακήρυξη αξιών”, αξίες που συνήθως καταγράφονται συχνά στην ιστοσελίδα της ως “αρχές και αξίες”, ή “αυτό που πιστεύουμε”.  Αλλά οι αξίες είναι απλά λέξεις καταγεγραμμένες κάπου. Και παραμένουν ως τέτοιες, έως ότου κάποιος βρεθεί στο δίλημμα να τις ακολουθήσει ή να επιλέξει την εύκολη λύση και να τις αγνοήσει. Ο εύκολος τρόπος είναι πάντα πιο βολικός, σε βοηθά να ξεφεύγεις από την δύσκολη θέση και να δείχνεις πιο ‘’cool’’.  

Οι επιχειρήσεις, ως ζωντανά κομμάτια μιας υγιούς και αναπτυσσόμενης κοινωνίας, όχι μόνο αντανακλούν την ηθική της, αλλά, ιδανικά, θα πρέπει να είναι εκείνες που θα την οδηγούν, ενδυναμώνοντάς την με αξίες, αποτελώντας παράδειγμα προς μίμηση για την υπόλοιπη κοινωνία.

 


Source: Annette Simmons - The Story Factor
Photography: Pexels
Like:
11
Σχόλιο(α)
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΚΟΣΜΟΣ
Μια ιστορία ειρήνης και αγάπης
Μια ιστορία ειρήνης και αγάπης
ΙΑΝ 21. 2017
1492
Ζευγάρι που αντιμετώπισε το ρατσισμό γιόρτασε την 73η επέτειο γάμου
Μπορείς να ζωγραφίσεις τον δικό σου κόσμο
Μπορείς να ζωγραφίσεις τον δικό σου κόσμο
ΦΕΒ 28. 2017
1380
Η ιστορία πίσω από το μνημειακό γλυπτό της Πολωνίας που δείχνει ένα κοριτσάκι να ζωγραφίζει έναν ήλιο
Χωρίς φεγγάρι
Χωρίς φεγγάρι
ΦΕΒ 14. 2018
2107
Τι θα γίνονταν εάν δεν υπήρχε το φεγγάρι;
E-mails οίνου
E-mails οίνου
ΦΕΒ 19. 2017
3604
Η εναλλακτική χρήση της αφήγησης στις επιχειρήσεις
ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
comments powered by Disqus