O CEO και η βροχή

Εγκαθιστώντας αξίες
ΚΟΣΜΟΣ
3664 προβολές
 

Συντακτική Ομάδα ΜΑΙ 06. 2017
από Συντακτική Ομάδα

 

Ο νεοπροσληφθής CEO μιας μεγάλη αλυσίδας SuperMarket θέτει ως κύρια αξία της στρατηγικής του “πρώτα τον πελάτη”. Μία από τις πολιτικές που εφαρμόζει για να υποστηρίξει την αξία αυτή είναι η δημιουργία parking. Μέχρι τότε το προνόμιο του parking βασιζόταν στην ιεραρχία. Υψηλόβαθμα στελέχη κατείχαν τα σημεία κοντά στην κεντρική είσοδο. Οι υπάλληλοι πάρκαραν πιο μακριά. Αλλά η νέα πολιτική απαιτούσε οι managers να παρκάρουν στην άκρη του parking αφήνοντας ανοικτές τις μπροστινές θέσεις για τους πελάτες. Αυτό έδινε επίσης την δυνατότητα στην διοίκηση να βλέπει καθημερινά την κατάσταση από πρώτο χέρι. 

Ύστερα από λίγο μόλις καιρό από την εφαρμογή αυτής της πολιτικής, ο CEO της εταιρίας έκανε μία σειρά επισκέψεων στα καταστήματα, φθάνοντας σε ένα κατάστημα εν μέσω μιας τρομακτικής καταιγίδας. Χωρίς ομπρέλα, είχε δύσκολη επιλογή να κάνει: να παρκάρει στην άκρη του parking, όπως προβλεπόταν, καταστρέφοντας το ακριβό κοστούμι του ή να επιλέξει μία από τις μπροστινές θέσεις, κάνοντας μια εξαίρεση στον κανόνα για τον ίδιο; Οι υπάλληλοι του καταστήματος περίμεναν με αγωνία την άφιξή του, παρακολουθώντας το αυτοκίνητό του να έρχεται, ενώ αναρωτιούνταν πού θα επιλέξει να παρκάρει. Λίγο αργότερα είχαν την απάντηση. Μετά από σχεδόν 100 μέτρα καταρρακτώδους βροχής, είδαν τη σκοτεινή φιγούρα ενός άνδρα να τρέχει, εντελώς μούσκεμα. 

Το συγκεκριμένο κατάστημα έτυχε να προσφέρει φθηνά ανδρικά ρούχα σε έκπτωση.  Έτσι είχε την δυνατότητα να αγοράσει ένα και να συνεχίσει την επίσκεψή του. Αλλά η όψη του Γενικού Διευθυντή να  καταφθάνει μούσκεμα από πάνω μέχρι κάτω, σίγουρα προκάλεσε συγκρατημένα γέλια, όπως επίσης και η θέα του με το φθηνό κουστούμι, που αγόρασε από το κατάστημα. Η ιστορία διαδόθηκε αστραπιαία. Εκτός από το καλοπροαίρετο αστείο που έγινε για τον Διευθυντή, το αναπόφευκτο  γεγονός πίσω από αυτό ήταν ότι πάντα έχει προτεραιότητα ο πελάτης, γνωρίζοντας απολύτως ότι αυτό θα του κόστιζε ένα καινούριο κοστούμι και ένα μικρό ''τσαλάκωμα'' της εικόνας του. 

Κάθε εταιρία έχει τη δική της “διακήρυξη αξιών”, αξίες που συνήθως καταγράφονται συχνά στην ιστοσελίδα της ως “αρχές και αξίες”, ή “αυτό που πιστεύουμε”.  Αλλά οι αξίες είναι απλά λέξεις καταγεγραμμένες κάπου. Και παραμένουν ως τέτοιες, έως ότου κάποιος βρεθεί στο δίλημμα να τις ακολουθήσει ή να επιλέξει την εύκολη λύση και να τις αγνοήσει. Ο εύκολος τρόπος είναι πάντα πιο βολικός, σε βοηθά να ξεφεύγεις από την δύσκολη θέση και να δείχνεις πιο ‘’cool’’.  

Οι επιχειρήσεις, ως ζωντανά κομμάτια μιας υγιούς και αναπτυσσόμενης κοινωνίας, όχι μόνο αντανακλούν την ηθική της, αλλά, ιδανικά, θα πρέπει να είναι εκείνες που θα την οδηγούν, ενδυναμώνοντάς την με αξίες, αποτελώντας παράδειγμα προς μίμηση για την υπόλοιπη κοινωνία.

 


Source: Annette Simmons - The Story Factor
Photography: Pexels
Like:
13
Σχόλιο(α)
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΚΟΣΜΟΣ
Δέκα λεπτά μνήμη
Δέκα λεπτά μνήμη
ΝΟΕ 19. 2018
322
Η ιστορία του αγοριού που έχασε μέρος της μνήμης του σε τροχαίο και καταγράφει τη ζωή του σε σημειώσεις
H περιπέτεια του πρόσφυγα γάτου Κουνκούς
H περιπέτεια του πρόσφυγα γάτου Κουνκούς
ΙΑΝ 25. 2017
3963
Από το Ιράκ στη Λέσβο κι από εκεί στη Νορβηγία μέσω Γερμανίας...
Ελπίζοντας σε μια καλύτερη ζωή μέσα από την Τέχνη
Ελπίζοντας σε μια καλύτερη ζωή μέσα από την Τέχνη
ΦΕΒ 10. 2016
1672
Το πρότζεκτ που διδάσκει κλασική μουσική στους νέους των παραγκουπόλεων στην Κένυα με σκοπό να τους μάθει σημαντικές δεξιότητες και να βελτιώσει τη καθημερινότητα τους με ''όχημα'' την Τέχνη
Ο ρόλος της ένδυσης στην ανθρώπινη ιστορία
Ο ρόλος της ένδυσης στην ανθρώπινη ιστορία
ΣΕΠ 10. 2018
1112
Τα ρούχα μέσα από ιστορίες
ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
comments powered by Disqus