O CEO και η βροχή

Εγκαθιστώντας αξίες
ΚΟΣΜΟΣ
3938 προβολές
 

Συντακτική Ομάδα ΜΑΙ 06. 2017
από Συντακτική Ομάδα

 

Ο νεοπροσληφθής CEO μιας μεγάλης αλυσίδας SuperMarket θέτει ως κύρια αξία της στρατηγικής του “πρώτα τον πελάτη”. Μία από τις πολιτικές που εφαρμόζει για να υποστηρίξει την αξία αυτή είναι η δημιουργία parking. Μέχρι τότε το προνόμιο του parking βασιζόταν στην ιεραρχία. Υψηλόβαθμα στελέχη κατείχαν τα σημεία κοντά στην κεντρική είσοδο. Οι υπάλληλοι πάρκαραν πιο μακριά. Αλλά η νέα πολιτική απαιτούσε οι managers να παρκάρουν στην άκρη του parking αφήνοντας ανοικτές τις μπροστινές θέσεις για τους πελάτες. Αυτό έδινε επίσης την δυνατότητα στην διοίκηση να βλέπει καθημερινά την κατάσταση από πρώτο χέρι. 

Ύστερα από λίγο μόλις καιρό από την εφαρμογή αυτής της πολιτικής, ο CEO της εταιρίας έκανε μία σειρά επισκέψεων στα καταστήματα, φθάνοντας σε ένα κατάστημα εν μέσω μιας τρομακτικής καταιγίδας. Χωρίς ομπρέλα, είχε δύσκολη επιλογή να κάνει: να παρκάρει στην άκρη του parking, όπως προβλεπόταν, καταστρέφοντας το ακριβό κοστούμι του ή να επιλέξει μία από τις μπροστινές θέσεις, κάνοντας μια εξαίρεση στον κανόνα για τον ίδιο; Οι υπάλληλοι του καταστήματος περίμεναν με αγωνία την άφιξή του, παρακολουθώντας το αυτοκίνητό του να έρχεται, ενώ αναρωτιούνταν πού θα επιλέξει να παρκάρει. Λίγο αργότερα είχαν την απάντηση. Μετά από σχεδόν 100 μέτρα καταρρακτώδους βροχής, είδαν τη σκοτεινή φιγούρα ενός άνδρα να τρέχει, εντελώς μούσκεμα. 

Το συγκεκριμένο κατάστημα έτυχε να προσφέρει φθηνά ανδρικά ρούχα σε έκπτωση.  Έτσι είχε την δυνατότητα να αγοράσει ένα και να συνεχίσει την επίσκεψή του. Αλλά η όψη του Γενικού Διευθυντή να  καταφθάνει μούσκεμα από πάνω μέχρι κάτω, σίγουρα προκάλεσε συγκρατημένα γέλια, όπως επίσης και η θέα του με το φθηνό κουστούμι, που αγόρασε από το κατάστημα. Η ιστορία διαδόθηκε αστραπιαία. Εκτός από το καλοπροαίρετο αστείο που έγινε για τον Διευθυντή, το αναπόφευκτο  γεγονός πίσω από αυτό ήταν ότι πάντα έχει προτεραιότητα ο πελάτης, γνωρίζοντας απολύτως ότι αυτό θα του κόστιζε ένα καινούριο κοστούμι και ένα μικρό ''τσαλάκωμα'' της εικόνας του. 

Κάθε εταιρία έχει τη δική της “διακήρυξη αξιών”, αξίες που συνήθως καταγράφονται συχνά στην ιστοσελίδα της ως “αρχές και αξίες”, ή “αυτό που πιστεύουμε”.  Αλλά οι αξίες είναι απλά λέξεις καταγεγραμμένες κάπου. Και παραμένουν ως τέτοιες, έως ότου κάποιος βρεθεί στο δίλημμα να τις ακολουθήσει ή να επιλέξει την εύκολη λύση και να τις αγνοήσει. Ο εύκολος τρόπος είναι πάντα πιο βολικός, σε βοηθά να ξεφεύγεις από την δύσκολη θέση και να δείχνεις πιο ‘’cool’’.  

Οι επιχειρήσεις, ως ζωντανά κομμάτια μιας υγιούς και αναπτυσσόμενης κοινωνίας, όχι μόνο αντανακλούν την ηθική της, αλλά, ιδανικά, θα πρέπει να είναι εκείνες που θα την οδηγούν, ενδυναμώνοντάς την με αξίες, αποτελώντας παράδειγμα προς μίμηση για την υπόλοιπη κοινωνία.

 


Source: Annette Simmons - The Story Factor
Photography: Pexels
Like:
14
Σχόλιο(α)
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΚΟΣΜΟΣ
«Είμαστε πρόσφυγες, δεν είμαστε τρομοκράτες»
«Είμαστε πρόσφυγες, δεν είμαστε τρομοκράτες»
ΜΑΡ 27. 2016
1084
«Συγγνώμη Βέλγιο» έγραφε με μαρκαδόρο στο κορμί του ο μικρός Σύρος πρόσφυγας που στεκόταν στις σιδηροδρομικές γραμμές στην ουδέτερη ζώνη Ελλλάδας-ΠΓΔΜ...
Επανένωση
Επανένωση
ΣΕΠ 28. 2017
831
Μετά από ένα χρόνο χωρισμού μια οικογένεια προσφύγων επανενώθηκε μέσω ενός φράκτη στην Κύπρο
 Κρυφά- σχολειά στη Συρία
Κρυφά- σχολειά στη Συρία
ΙΟΥΛ 11. 2016
1428
Σύροι μαθητές πρέπει να κάνουν πολλά βήματα κάτω από το έδαφος, όπου εκεί σε μια σπηλιά λειτουργεί ένα ιδιότυπο σχολείο.
Μνήμη Γενοκτονίας Ποντιακού Ελληνισμού
Μνήμη Γενοκτονίας Ποντιακού Ελληνισμού
ΜΑΙ 22. 2017
2706
Ένα έγκλημα που 103 χρόνια μετά περιμένει Δικαίωση
ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
comments powered by Disqus