Μια αποτυχημένη καινοτόμα ιδέα που κατέκτησε τον κόσμο

Post It
ΚΟΣΜΟΣ
2344 προβολές
 

Συντακτική Ομάδα ΜΑΙ 28. 2017
από Συντακτική Ομάδα



H ιστορία ξεκινά το 1968, όταν η 3Μ ζήτησε από ένα ερευνητή της, τον Dr Spence Silver, να αναπτύξει ένα υπερκολλητικό αυτοκόλλητο. Δυστυχώς ο Mr Silver απέτυχε παταγωδώς. Αυτό που προέκυψε ήταν μία πολύ αδύναμη κόλλα. Έτσι παρέμεινε στα πίσω ράφια του ερευνητικού εργαστηρίου της 3Μ για 6 χρόνια, και το προϊόν της αποτυχημένης καινοτομίας ουσιαστικά ξεχάστηκε. 

Μία Κυριακή του 1974,  ο Art Fry, ο νέος ερευνητής και υπεύθυνος ανάπτυξης προϊόντος, είχε μία “Εύρηκα” στιγμή όταν οι καταραμένοι σελιδοδείκτες έπεφταν από το βιβλίο ύμνων χάνοντας τις επίμαχες σελίδες. Ίσως μία αδύναμη κόλλα θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να φτιαχτούν σελιδοδείκτες. Η ιδέα του post-it γεννήθηκε. Δυστυχώς, όταν η ιδέα του προσωρινού αυτοκόλλητου δοκιμάστηκε στο εργαστήριο απέτυχε και πάλι. Κανείς δεν μπορούσε να δει κάποια χρησιμότητα σε αυτό. Παρόλα τα πολλά τηλεφωνήματα “σκοτώστε τον  manager” από την Διοίκηση, ο Fry έπεισε την 3Μ να τρέξει ένα δοκιμαστικό περιορισμένο λανσάρισμα του προϊόντος για το Post-it Notes. Και αυτό απέτυχε. 

Πριν εγκαταλειφθεί οριστικά η όλη υπόθεση η 3Μ αποφάσισε να τρέξει μία δοκιμαστική καμπάνια στο όνομα της έρευνας. Η καμπάνια αφορούσε επιλεγμένους ανθρώπους. Οι άνθρωποι αυτοί κλήθηκαν να δώσουν τις ιδέες τους για το πώς θα μπορούσε να χρησιμοποιηθούν αυτά τα κίτρινα αυτοκόλλητα χαρτάκια.  Η αντίδραση των ανθρώπων που συμμετείχαν στην καμπάνια ήταν τόσο ενθαρρυντική που προσκλήθηκαν να συμμετέχουν στην ανάπτυξη του προϊόντος που έμελε να εξελιχθεί στο πρωτοπόρο Post-it.  To “άχρηστο”  Post-it άρχισε να εμφανίζεται σε memos, γραφεία, reports, αλληλογραφία και διαδόθηκε ως επιδημία στις επιχειρήσεις. Έτσι μία αποτυχημένη καινοτομία, μεταμορφώθηκε σε ένα brand εκατομμυρίων.
Τα υπόλοιπα είναι ιστορία. 

Like:
5
Σχόλιο(α)
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΚΟΣΜΟΣ
Η εταιρία που έφερε τον πολιτισμό σπίτι μας
Η εταιρία που έφερε τον πολιτισμό σπίτι μας
ΟΚΤ 21. 2016
1472
Πως ξεκίνησε η πρωτοπόρος ελληνική εταιρία ηλεκτρικών συσκευών
Τα ξενοδοχεία ως ιστορίες
Τα ξενοδοχεία ως ιστορίες
ΑΥΓ 17. 2018
2472
Από το Lascaux έως το Henn-na
Ο ιδρυτής του LinkedIn, από τους πρώτους επενδυτές του facebook μιλά για τον Zuckerberg
Ο ιδρυτής του LinkedIn, από τους πρώτους επενδυτές του facebook μιλά για τον Zuckerberg
ΝΟΕ 28. 2017
994
“Εϊναι πολύ ευφράδης τώρα. Παλιότερα απλά κάθονταν στο γραφείο χωρίς να λέει κάτι”
Η παραβολή του Shadhu
Η παραβολή του Shadhu
ΦΕΒ 10. 2018
1958
Το δίλημμα της ατομικής και συλλογικής ευθύνης
ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
comments powered by Disqus