20 σλόγκαν πόλεων και χωρών

Όταν τόπος κάνει branding
ΚΟΣΜΟΣ
1205 προβολές
 

Συντακτική Ομάδα ΦΕΒ 02. 2018
από Συντακτική Ομάδα

Επιλέξαμε 20 μεγάλες πόλεις και χώρες οι οποίες επιχείρησαν να επικοινωνήσουν το brand τους. Στις καμπάνιες τους χρησιμοποίησαν στρατηγικές που εκφράστηκαν με σλόγκαν. Η ομάδα branding του CHARACTERS, μελέτησε και σχολιάζει επιγραμματικά τις στρατηγικές μέσα από τα σλόγκαν που χρησιμοποιήθηκαν, και κατέγραψε την ανταπόκριση των στρατηγικών αυτών στα social media σε παρόντα χρόνο, όπως αναφέρονται στις επίσημες ιστοσελίδες των τόπων. Τέλος εντοπίσαμε τις λέξεις κλειδιά του brand αλλά και τα συναισθήματα που ο κάθε τόπος προσπαθεί να επικοινωνήσει.  
Η απεικόνηση έγινε από: Sarah-Grace Mankarious, Inez Torre and Benan Barwick, CNN. 
LIKE:
4

To Vegas είναι απλά μια πόλη συνώνυμο της διασκέδασης  εκτός ορίων που εκφράζεται θαυμάσια με αυτό το συμβολικό σλόγκαν. Το Vegas απλά έχει προσδιορίσει ξεκάθαρα τι μπορεί να προσφέρει με τρόπο που ξεφεύγει από τον ανταγωνισμό και το εκφράζει με σαφήνεια. 

Brand keywords: want, city, game
Band feelings: joyfulness, glamour
Facebook: 71,450
Instagram: 51.8
You Tube:1,246 subscribers

 

Σχόλια | Πατήστε για να δείτε τα σχόλια του άρθρου

LIKE:
4

H Νέα Ζηλανδία έχει ένα παλιό σλόγκαν με μεγάλη επιτυχία. Καλείται να συνδυάσει δύο συγκρουόμενες εικόνες, το παλιό αυθεντικό μοτίβο με την με την νέα εικόνα που είναι ο τόπος που γυρίστηκε το  Lords of the Ring. Δυό πράγματα που δεν ταιριάζουν, ωστόσο δημιουργούν ένα νέο εξαιρετικά αυθεντικό brand. Δίνει έμφαση στην φυσική ομορφιά και στην αρμονία που προέρχεται από αυτήν.  

Brand keywords: beauty, adventure, nature, explore
Brand feelings: free, active, harmony
Facebook: 2,883,073
Instagram: 768K
You Tube: 27,632 subscribers

Σχόλια | Πατήστε για να δείτε τα σχόλια του άρθρου

LIKE:
4

Ακολουθώντας την επιτυχία της Νεας Ζηλανδίας, το Michigan τρέχει παρόμοια καμπάνια με βάση την αυθεντικότητα του τόπου.   Ενιαία στρατηγική επικοινωνίας σε όλα τα social.

Brand keywords: beauty, adventure, nature,
Brand feelings: city, vibrations
Facebook: 1,154,916
Instagram: 538K
You Tube: 10,750 subscribers

Σχόλια | Πατήστε για να δείτε τα σχόλια του άρθρου

LIKE:
3

Η πρωτεύουσα της Σκοτίας έπαιξε με τις λέξεις και δημιούργησε ένα αλλόκοτο σλόγκαν, που έκανε buzz ως αποδέκτης πολλών αντιφατικών κριτικών, αλλά κυρίως αρνητικών για την καλαισθησία και ευφυία του. 

Brand keywords: hystory, change, vision
Band feelings:  heroic, quality
Facebook: 182,744 
Instagram: 96.5Κ
You Tube: 324 subscribers

Σχόλια | Πατήστε για να δείτε τα σχόλια του άρθρου

LIKE:
4

Μία πολιτεία με ένα αναγνωρισμένο brand, ταυτισμένη με το cluster υψηλής τεχνολογίας που έχει αναπτύξει, αλλά και με ένα μοναδικό livestyle. To σλόγκαν ταιριάζει τέλεια με την εικόνα που θέλει να επικοινωνήσει και που υποστηρίζει απόλυτα. 

Brand keywords: Diverse, open, smart, inspiration, innovation, leader
Band feelings: experienced,  live, tech, innovation, independent
Facebook: 1,265 subscribers
Instagram: Ν/Α
You Tube:Ν/Α

Σχόλια | Πατήστε για να δείτε τα σχόλια του άρθρου

LIKE:
3

Το σλόγκαν ξαφνιάζει γιατί είναι αρκετά μακριά από αυτό που θα περίμενε κάποιος από μία πόλη του βορρά. Δυστυχώς η επικοινωνία δεν ευθυγραμμίζεται με αυτό που υπόσχεται το  σλόγκαν.

Brand keywords: Castle, history
Brand feelings: local
Facebook:15,446
Instagram: 478
You Tube:174 

Σχόλια | Πατήστε για να δείτε τα σχόλια του άρθρου

LIKE:
5

Η φράση προέρχεται από το Αιθιοπικό ημερολόγιο το οποίο έχει 12 μήνες από 30 ημέρες και πέντε ή έξι ημέρες που αποτελούν τον 13ο μήνα. Το σλόγκαν είναι εξαιρετικά επιτυχημένο γιατί παίζει με το παράδοξο του 13ου μήνα υπογραμμίζοντας την φήμη ότι είναι ηλιόλουστη ολόκληρο τον χρόνο.  

Brand keywords: africa, curiocity, sun, 
Brand feelings: worm, calm, original
Facebook: N/A
Instagram: N/A
You Tube: 245 subscribers

Σχόλια | Πατήστε για να δείτε τα σχόλια του άρθρου

LIKE:
3

Η νοτιο-ασιατική  χώρα είναι ένας όχι ιδιαίτερα δημοφιλής τουριστικός προορισμός, χωρίς έντονη τουριστική βιομηχανία. Η επιλογή ενός απλού σλόγκαν που θα συστήσει την χώρα στην αγορά με κατανοητό, και σαφές μήνυμα είναι η καλύτερη επιλογή για την περίπτωση του Bangladesh. 

Brand keywords: beautiful, mystery
Brand feelings: savage, mystery
Facebook: n/a 
Instagram: n/a
You Tube: n/a

Σχόλια | Πατήστε για να δείτε τα σχόλια του άρθρου

LIKE:
3

Το σλόγκαν αποτελεί ένα καλό παράδειγμα για τις χώρες που δεν επιθυμούν να πέσουν στην παγίδα της γενικότητας. Είναι έξυπνο και παίζει με την αντίθεση γεγονός που τραβά την προσοχή. Ωστόσο το ερώτημα είναι: Θα ήθελα να επισκεφτώ μία τέτοια χώρα; Η αλήθεια είναι ότι το σλόγκαν δεν μας δίνει κάποιο πιο συγκεκριμένο λόγο να το κάνουμε. 

Brand keywords: folk culture, history, monuments, nature, country
Brand feelings: winter, natural, 
Facebook: 42,249
Instagram: 6.298
You Tube: 2,814 subscribers

Σχόλια | Πατήστε για να δείτε τα σχόλια του άρθρου

LIKE:
4

Μία προσπάθεια να παίξουν με τις λέξεις αναδεικνύοντας  συναισθήματα με έναν έξυπνο τρόπο. Τέτοιου είδους παιχνίδια είναι “επικίνδυνα” όταν πρέπει να μεταφραστούν σε άλλες γλώσσες, γιατί μπορεί να μην αποδίδουν το επιθυμητό νόημα. Ένα πιο σαφές και καθαρό σλόγκαν θα λειτουργούσε καλύτερα.

Brand keywords: nature, culture, landscapes, heritage
Brand feelings: joy, familiar
Facebook: 34,110 
Instagram: 31,4 K
You Tube: 5,961 subscribers

Σχόλια | Πατήστε για να δείτε τα σχόλια του άρθρου

LIKE:
3

Οι κάτοικοι των Φιλιππίνων φημίζονται για την  χαρούμενη διάθεση. Σε αυτό το στοιχείo στηρίχθηκε το σλόγκαν που θέλει να επικοινωνήσει την φιλικότητα του τόπου. Η επικοινωνία είναι συνεπής με το κεντρικό  σλόγκαν χωρίς να επικεντρώνεται μόνο στο ανθρώπινο στοιχείο, που είναι έξυπνο.

Brand keywords: island, beach, 
Brand feelings: cheerful, friendly, exotic
Facebook:43,295
Instagram: 822
You Tube: Ν/a

Σχόλια | Πατήστε για να δείτε τα σχόλια του άρθρου

LIKE:
3

Η καμπάνια υποστηρίζει την βασικό χαρακτήρα του τόπου που είναι η φύση και η γνησιότητα. Ωστόσο η καμπάνια δεν διαφοροποιεί τον προορισμό από τους ανταγωνιστές, ούτε δίνει κάποιο μοναδικό λόγο να επισκεφτεί τον τόπο. Το φυσικό περιβάλλον είναι κοινός τόπος, ίσως και προϋπόθεση για την πλειοψηφία των τουριστικών προορισμών. 

Brand keywords: nature
Brand feelings: natural, 
Facebook: n/a
Instagram: 141K
You Tube: n/a

Σχόλια | Πατήστε για να δείτε τα σχόλια του άρθρου

LIKE:
3

Η εικόνα του Παναμά στον κόσμο δεν είναι πολύ γνωστή. Το σλόγκαν που υπόσχεται μία τόσο στενή “δέσμευση” για μία εμπειρία που δεν είναι απόλυτα ξεκάθαρη, δείχνει μία εξαιρετική αυτοπεποίθηση του Παναμά, μοιάζει όμως κάπως περίεργο για τους υποψήφιους επισκέπτες αποτύπωνε την μοναδικότητα συστήνοντας τον τόπο στον υπόλοιπο κόσμο θα λειτουργούσε καλύτερα. 

Brand keywords: nature, beach, forest
Brand feelings: cultural, colourful, thrill
Facebook:101,947
Instagram: 57.8 Κ
You Tube: 4,176 subscribers

Σχόλια | Πατήστε για να δείτε τα σχόλια του άρθρου

LIKE:
4

Ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα σλόγκαν και πόλεις του κόσμου. Ένα σύμβολο της πολυπολιτισμικότητας, της δράσης και του σύγχρονου τρόπου ζωής. Το σλόγκαν αποδίδει με πολύ απλό και κοινό τρόπο το κυρίαρχο το συναίσθημα που έχει ο επισκέπτης για την πόλη. Αν και αρκετά αόριστο, είναι εξαιρετικά επικοινωνιακό γιατί το brand της πόλης είναι ήδη αναγνωρίσιμο. Το σλόγκαν-σύμβολο αναφέρεται στο ανώτερο επίπεδο του branding που είναι η απήχηση.

Brand keywords: art, shopping, light, life, city
Brand feelings:vivid, multicultural, quality, choises 
Facebook: 643,364
Instagram: 254K
You Tube: Ν/Α

Σχόλια | Πατήστε για να δείτε τα σχόλια του άρθρου

LIKE:
4

Το σλόγκαν επικοινωνεί την ανεμελιά που εκπέμπει το νησί και συντονίζεται με τον ρυθμό της Ρέγκε. Προβάλλει ένα πιο απλό τρόπο ζωής που χαρακτηρίζει τους Τζαμαϊκανούς.

Brand keywords: vibe, water, beach, nature, holiday, regge, feel
Brand feelings: exotic, experience, joyful, cool, carefreeness, simplicity
Facebook: 919,907
Ιnstagram: 50k
You Tube: 4,525 subscribers

Σχόλια | Πατήστε για να δείτε τα σχόλια του άρθρου

LIKE:
3

Ένα πομπώδες και κάπως υπεροπτικό σλόγκαν επιδεικνύει την ανωτερότητα της πόλης. Το ισχυρό brand τόσο της χώρας όσο και της περιοχή είναι αρκετό για προτιμήσουμε την Στοκχόλμη απλά επειδή δηλώνει πρωτευουσα; Η μόνη διαφοροποίηση προκύπτει από την ανωτερότητα της στην περιοχή;

Brand keywords: Scandinavia, center, business, culture
Brand feelings: prime
Facebook: n/a
Instagram: n/a
You Tube: n/a

Σχόλια | Πατήστε για να δείτε τα σχόλια του άρθρου

LIKE:
2

Αρκετά απλοϊκό, με λίγη έμπνευση αλλά συμπαθητικό. Θα μπορούσε να είναι πιο σαφές δίνοντας έμφαση σε κάποιο στοιχείο διαφοροποίησης, που θα έδιναν ένα ισχυρό κίνητρο στον αποδέκτη να την επισκεφθεί. 

Brand keywords: green active, healthy, beuty, nature
Brand feelings: vivid, 
Facebook: 518,276
Instagram:112K
You Tube: 2,532 subscribers

Σχόλια | Πατήστε για να δείτε τα σχόλια του άρθρου

LIKE:
3

Ένα γενικό σλόγκαν που δίνει την ευελιξία στον καθένα να το ερμηνεύσει όπως θέλει. Ωστόσο είναι δυνατό ο προορισμός να καλύψει όλες τις πιθανές προσδοκίες που δημιουργεί; 

Brand keywords: landscape, wildelife, culture
Brand feelings: adventurous 
Facebook: 105,336
Instagram: 99.6K
You Tube: 10,090

Σχόλια | Πατήστε για να δείτε τα σχόλια του άρθρου

LIKE:
3

Θεωρείται από τις πιο επιτυχημένες καμπάνιες τουριστικού marketing. Το σλόγκαν είναι γενικό αλλά στρέφεται προς τον επισκέπτη. Συνεπώς προσδιορίζει το κοινό του με κάποιο τρόπο, αφήνοντας την ερμηνεία του “Lover” στον ίδιο. 

Brand keywords: love, feelings, outdoor
Brand feelings: passion, sensual, 
Facebook: 884,467
Instagram:101K
You Tube: 2,511 subscribers

Σχόλια | Πατήστε για να δείτε τα σχόλια του άρθρου

LIKE:
3

Η Μεσογειακή χώρα γνωστή για την πλούσια ιστορία της, το γευστικό φαγητό και τις χρυσαφένιες παραλίες. Η μεγάλη ποικιλία των χαρακτηριστικών που διαθέτει η Ελλάδα, και η πληθώρα των στοιχείων που μπορεί να χρησιμοποιήσει για να δημιουργήσει μια μοναδική ταυτότητα τόπου, κάνουν το σλόγκαν να φαίνεται απογοητευτικά λίγο. Πολλές κριτικές έγιναν για την επιλογή του σλογκαν η οποία δεν αποδίδει τις μεγάλες δυνατότητες που έχει το brand Ελλάδα.  Συμπληρώνοντας θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι είναι αξιοσημείωτο πως το μεγαλύτερο μέρος της αναγνωρισιμότητας της το έχει κερδίσει κυρίως από μη σχεδιασμένες ενέργειες branding ή τουλάχιστόν παρά τις ερασιτεχνικές ενέργειες που έχουν γίνει. Συνεπώς είναι ένα brand στο οποίο δεν έχει γίνει branding. Ένα άλλο χαρακτηριστικό είναι ότι αλλάζει το σλόγκαν πολύ συχνά με αποτέλεσμα να χάνει την σύνδεση με την προτεινόμενη αξία της. 

Brand keywords: άνθρωποι, ιστορία, πολιτισμός, ομορφιά
Brand feelings: θάλασσα, καλοκαίρι, γεύση, ηρεμία
Facebook: 738,904
Instagram: 281K

Σχόλια | Πατήστε για να δείτε τα σχόλια του άρθρου

Like:
6
Σχόλιο(α)
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΚΟΣΜΟΣ
Χωρίς φεγγάρι
Χωρίς φεγγάρι
ΦΕΒ 14. 2018
2108
Τι θα γίνονταν εάν δεν υπήρχε το φεγγάρι;
E-mails οίνου
E-mails οίνου
ΦΕΒ 19. 2017
3604
Η εναλλακτική χρήση της αφήγησης στις επιχειρήσεις
Ζωγραφίζοντας τις παραισθήσεις
Ζωγραφίζοντας τις παραισθήσεις
ΜΑΙ 26. 2017
4676
Μια έφηβη καλλιτέχνης με σχιζοφρένεια
Γάμος σε στρατόπεδο προσφύγων
Γάμος σε στρατόπεδο προσφύγων
ΙΑΝ 03. 2018
690
Η ζωή ανθίζει κάτω και από τις πιο δύσκολες συνθήκες
Σχόλια | Πατήστε για να δείτε τα σχόλια του άρθρου