Στον κόσμο της εικονικής πραγματικότητας

Μια εικόνα από το μέλλον ή μήπως όχι;
ΚΟΣΜΟΣ
1882 προβολές
 

Συντακτική Ομάδα ΝΟΕ 26. 2017
από Συντακτική Ομάδα



Γιγάντια ρομπότ και φουτουριστικά cyber σκηνικά ενός πάρκου αναδύονται από τις βουνοπλαγιές στις παρυφές του Guiyang, πρωτεύουσα μιας από τις φτωχότερες επαρχίες της Κίνας.

 
Το πάρκο λέγεται ότι είναι το πρώτο στον κόσμο, παρόλο που τα αξιοθέατα που βασίζονται στην εικονική πραγματικότητα, από τις  Ηνωμένες Πολιτείες μέχρι την Ιαπωνία, ήδη τραβούν το ενδιαφέρον των καταναλωτών και των τηλεθεατών που αναζητούν μια πιο συναρπαστική εμπειρία.

Το πάρκο Guiyang θα προσφέρει στους επισκέπτες άλματα από ένα τεράστιο ρομπότ τύπου Transformer ενώ ταινίες εικονικής πραγματικότητας θα προβάλλονται σε ειδικό στούντιο παραγωγής ταινιών. Οι επισκέπτες στις περισσότερες βόλτες θα χρησιμοποιούν γυαλιά VR και προσομοιωτές κίνησης. "Νιώθεις ότι είσαι πραγματικά εκεί. Αυτό είναι το κύριο χαρακτηριστικό μας ", λέει ο διευθυντής του πάρκου Qu Zhongjie.

Η αγορά εικονικής πραγματικότητας της Κίνας αναμένεται να δεκαπλασιαστεί στα 55,6 δισεκατομμύρια γιουάν (8,4 δισεκατομμύρια δολάρια) μέχρι το τέλος της δεκαετίας, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του κρατικού οργανισμού think-tank CCID.

Οι αγρότες στο κοντινό χωριό Zhangtianshui ανέφεραν ότι ανησυχούσαν για τη ρύπανση από τις μεγάλες κατασκευές, προσδοκούσαν όμως τα οικονομικά οφέλη που θα δημιουργούσε ένα νέο θεματικό πάρκο. Στην πραγματικότητα οι περισσότεροι πολύ λίγα γνωρίζουν σχετικά με εικονικές μάχες ή εξωγήινες εισβολές.
"Υπάρχουν πολλά καλά πράγματα που προκύπτουν από αυτά τα projects", λέει ένας αγρότης, o Liu Guangjun. "Όσο για την εικονική πραγματικότητα, αυτό είναι κάτι που δεν το καταλαβαίνω πραγματικά".
Like:
10
Σχόλιο(α)
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΚΟΣΜΟΣ
Άνθρωποι στις στάχτες
Άνθρωποι στις στάχτες
ΙΑΝ 20. 2020
845
Η επόμενη μέρα μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές στην Αυστραλία
Ο ρόλος της ένδυσης στην ανθρώπινη ιστορία
Ο ρόλος της ένδυσης στην ανθρώπινη ιστορία
ΣΕΠ 10. 2018
4056
Τα ρούχα μέσα από ιστορίες
Opinion Leaders
Opinion Leaders
ΦΕΒ 18. 2018
3836
Τι είναι και τι εκφράζουν;
E-mails οίνου
E-mails οίνου
ΦΕΒ 19. 2017
5005
Η εναλλακτική χρήση της αφήγησης στις επιχειρήσεις
ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
comments powered by Disqus